ackadacka

Stan..

Publicerad 2010-05-18 20:12:13 i Allmänt

Idag har jag och mina älsklingar vart på stan hela dagen. Vi gick till järntorget hemifrån. Det är en bit men det var rätt skönt att gå ändå. Vädret var ju underbart. Lite svårt att klä lillan när det är så varmt ute. Jag tror vi lyckades ändå för hon sov gott i sin vagn nästan hela tiden. Lite matpauser och ett blöjbyte blev det också. Lill-tjejen fick en ny mössa och ett par strumpor från polarn, hade 10% rabatt:):). Dom hade fått in jätte fina sommarkläder. (Polarns kläder är ju lite dyra men kvalitén är grym.) Dock var det mycket klänningar och det har vi i massor hemma. Lite opraktiskt med klänning men väldigt fint. På fredag blir det nog stan igen. Måste köpa en vit body (att ha under klänningarna) och en babysitter till lillan. Gurra börjar ju jobba nästa vecka så en babysitter kommer behövas för att jag ska kunna göra saker här hemma. På söndag blir lillan en månad, tiden går så himla fort. Jag fick ett par nya skor idag av min älskade, underbara sambo. Det blev ett par converse med amerikanska flaggan, jätte fina. Jag fick dom i föda-barn-present:):):) Ett himla käckt ord som jag kom på under slutet av graviditeten. Så alla gravida där ute: ni är värda en liten present efter förlossningen.

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-05-18 23:47:01

Ja föda-barn-present. Vilken bra ide. Då har jag ju tre tillgodo :)

Postat av: FATMA | sångerska

Publicerad 2010-05-19 15:13:55

Gillar du att gå på bio? Har en tävling på bloggen där jag väljer ut tre vinnare som får två biobiljetter var! http://fatmas.blogg.se/2010/may/tavling-vinn-biobiljetter.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela