ackadacka

Lillan..

Publicerad 2010-05-28 10:50:06 i Allmänt

Äntligen fredag och fredagsmys med min underbara familj. Just nu liger lillan i sängen och sover. Hon är verkligen en fröjd för ögat. Älskar henne så mycket!

Har ett litet problem som någon kanske har svaret på. Det är nämligen så att lillan vägrar sova själv. Hon somnar i min famn, jag lägger henne i sin säng och efter 10 min så vaknar hon och galltjuter. Hon skriker så att det ringer i mina öron. Jag vill ju att hon ska kunna sova i sin egna säng, men icke. Efter 4 försök igår kväll så gav jag upp. Klockan var halv två och jag var trött som fan. (Tänkte att hon skulle somna av utmatthet tillslut men hon var pigg som en mört trots att hon vart vaken sen 20.30) Det slutade med att jag fick lägga mig i sängen med henne och verkligen hålla om henne för att hon skulle somna. Vet inte om hon har kommit in i någon fas typ. Nu sover hon ju om nätterna men vägrar sova själv. Innan sov hon i sin säng men var vaken hela nätterna.
What to do?

Kommentarer

Postat av: Jag

Publicerad 2010-05-28 14:15:17

Är Petra Mede en bra stilförebild för kvinnor över 40?

Sänder Lily Allens outfit ut lite äckel-vibbar?

Sprider Reinfeldt Johnny Cash-signaler genom sin outfit?



Vad tycker du?

Postat av: Linda Hedlund

Publicerad 2010-05-28 14:51:46

Lägg gosiga filtar i sängen å packa in henne så de blir tajt å gott.. Hon har ju legat å knött i din mage innan å när hon ligger i spjälsängen så blir ju den jääääättestooor=) Testa de, de funkade för min lilla prutt. Pöss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela