ackadacka

Envis..

Publicerad 2010-05-04 11:12:11 i Allmänt

Min lilla dotter ville verkligen inte somna igår kväll. Jag var så in i helvete trött, somnade nästan ståendes. Efter 3 timmar vaggandes, ammande och vyssande så somnade hon och sover än. Har vart uppe och bytt blöja och ammat 2 ggr.
Skulle haft besök idag men fick ställa in. Orkar verkligen inte göra någonting. Man blir trött av att bara få sova 2-3 timmar i sträck. Jag hoppas mina kort som jag har beställt kommer idag. Då kan jag sitta och klippa och klistra med det.
Så här ser våran vagn ut nu:



Grön och fin. =)

Nu ska jag nog försöka väcka mina sovande älsklingar..

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2010-05-04 16:09:55

vad fin med vad hände med det råsa överdraget? pusss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela