ackadacka

BVC..

Publicerad 2010-05-06 10:26:22 i Allmänt

Idag ska vi på första bvc besöket. Skönt att det är sol ute för då kan vi ta en promenad fram och tillbaka. Det ska bli spännande att se hur mycket hon har gått upp i vikt. Det lär ju vara mer än genomsnittet. Hon är en hungrig liten dam. Och det är jag glad över.

Jag ska även väga mig själv. Sist jag vägde mig så hamnade vågen på 105Kg. Jag måste ju ha tappat ca 10kg iallafall. Känner mig rätt smal faktiskt. =) Det skulle vart kul att veta vad jag vägde på förlossningen. Fick ju sjukt mycket vatten i kroppen när vi kom upp till sjukan. Jag kunde knappt lyfta upp benen i sängen. Dom var som två stockar.

Nu kan jag ha min klocka och mina skor igen. Det känns underbart. Något av det bästa är att jag kan ligga på mage igen. Det gör lite ont i brösten men det går och det är så jävla gött. Jag är en riktig mag-liggare. (heter det så?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela