ackadacka

Uttråkad..

Publicerad 2010-03-30 08:11:09 i Allmänt

Nu har jag gått hemma sen den 10/3. Jag börjar bli lätt uttåkad. Jag kan liksom inte göra så mycket heller. Allt är jobbigt och jag blir trött i kroppen direkt. Jag ska tvätta nu på morgonen och för att orka göra något efter det så måste jag vila mellan tvättningarna. =)

Jag ska försöka övertala Gurra att vi ska åka till Babyproffsen idag och kolla lite. Har inte köpt allt än. Typ sängkläder och sånt. Plus att jag vill kolla på våran snygga vagn. Vill typ ta hem den NU!

Förvärkarna har börjat komma. Det känns som mensvärk ungefär. Det känns som ett bra tecken. Fan vad ont det kommer göra att föda barn. Är förväntansfull men fasar för smärtan. Jag är ju värsta mjäkisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela