ackadacka

Klaga...

Publicerad 2010-03-09 17:25:23 i Allmänt

Man måste få klaga lite när man är gravid? Eller hur? Är du trött på att läsa om mitt klagande så kan du sluta läsa NU. Jag kan tänka mig att alla killar som läser, om det nu är några killar som läser min blogg, slutar läsa nu. Inget slår ju en manlig förkylning. Eller hur var det nu?

En tjej/kvinna som blir gravid får ta mig fan stå ut med allt. Jag har dock haft en rätt bra graviditet än så länge. (förutom min rygg) Så jag kanske inte ska klaga men lite måste jag få ur mig.

Det är sjukt hur mycket kroppen förändras och hur mycket kroppen tål. Jag anser att min krópp tål rätt mycket med tanke på att jag mått så bra. Nu börjar den ge med sig. Den vill ha vila. Inte stående, inte sittande utan liggande vila. Allt annat än att ligga ner är inte skönt. Och ligger man FÖR länge så är till och med det jobbigt. Därför väljer jag att inte gå till scandinavium och kolla på frölunda idag, för hemma kan jag ligga, sitta och stå i intervaller. Bra, eller hur?

Lyssnar på denna låten idag:

Kommentarer

Postat av: Bitterfittan

Publicerad 2010-03-09 18:20:43

har du en bra tisdag? (:

Postat av: Leia ♥

Publicerad 2010-03-09 22:36:19

Klart man måste få klaga :P

Postat av: MODEINSPIRATION

Publicerad 2010-03-10 18:43:49

Härlig låt. Kämpa på med graviditeten:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela