ackadacka

Från ELLE till MAMA..

Publicerad 2010-03-19 16:02:15 i Allmänt

Shit vad livet har ändrats. I höstas gick min prenumeration på ELLE ut. Jag övervägde att förlänga men valde att vänta lite, jag tänkte jag kunde önska mig en ny i julklapp. Jag fick en prenumation i julklapp, fast jag valde vi föräldrar/mama (kommer inte ihåg vilken). Det är liksom en tidning som jag för 10 månader sen aldrig trodde jag skulle läsa. Mycket har hänt och det är lustigt hur man har förändrats. Nu fär toden när man är i stan så kollar jag inte på kläder till mig utan till vårt barn. (det känns konstigt, haha) Alla modeaffärer på Nk blir liksom genomskinliga, nk kids är det nya:)
Idag blir det fredagsmys hos mamma och Lasse. Så ska det låta börjar idag. Tjoho!!

Btw: Zara kids har helt underbara kläder:):) Ännu en affär att beta av när man är i stan.

Kommentarer

Postat av: linn

Publicerad 2010-03-19 21:38:42

va händer denna kväll då? :)

Postat av: FATMA | sångerska

Publicerad 2010-03-20 11:24:28

Vad tycker du tycker du om låten If We Ever Met Again? :)

Postat av: alex

Publicerad 2010-03-20 18:11:32

Det är rätt stor skillnad på de tidningarna ;)

Men man förändras ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela