ackadacka

Fötter..

Publicerad 2010-03-08 19:30:21 i Allmänt

Jag har skrivit om det innan men nu är fan fötterna sjukt stora. Mina fötter blir större och större för varje dag känns det som. Jag kan inte ha mina skor längre. Det suger. Tur att Gurra har ett par Converse i storlek 42.5. Det är jag och Ronald Mcdonald. Hahaha! Nä men seriöst. Man blir fan lite deppig. Det är ju ingen idé att köpa ett par nya skor som jag hade tänkt göra. Det får helt enkelt vänta.

Allt såg bra ut hos barnmorskan när vi var där förut. "Glömde" dock väga mig. Hehe!

Jag sover fruktansvärt dåligt om nätterna. Jag vaknar ofta och kan inte somna om. Läste på internet att det kan bero på att kroppen förbereder sig inför efter förlossningen, då ska man ju amma några gånger per natt. Kroppen liksom övar. HALLÅ!!! Kan man inte få sova nu istället, medans man kan?

Kommentarer

Postat av: MODEINSPIRATION

Publicerad 2010-03-08 22:59:02

Usch då vad jobbigt! För några år sedan hade jag storlek 39, nu har jag helt plötsligt 37- hur skumt som helst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela