ackadacka

Det är inte ok egentligen..

Publicerad 2010-03-06 07:44:55 i Allmänt

Att jag jobbar så mycket som jag gör är fan inte ok egentligen. Jag utser mig själv till årets morsa redan nu. Jag är en super-mamma. Jag har gått upp ca 15 kg och står fortfarande på jobbet mellan 6-8 timmar med god min. Jag är för fan bäst! Ingen kommer någonsin att kunna komma till mig och gnälla. Visst jag har haft en grymt bra graviditet i övrigt men vad är jobbigast? Stå 6-8h i sträck eller ha en sammandragning och må lite illa? Fan vad gött det var att få gnälla av sig. Man måste gå göra det ibland. Snart ska jag rusa till spårvagnen. Jobba 8.40-17 står på schemat och jag längtar redan tills kl ett då jag kommer få kissa. Är det inte ljuvligt? Solen skiner iallafall ute så jag kan lapa några strålar innan jobbet. Ikväll bär det av till Lina. Kameran är med:)

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-03-06 11:13:30

Fy va shitty! Tyvärr kan man inte göra så mycket! Hoppas ni bara att du orkar jobba. Har gått upp 17 kg nu och fötterna tar kål på mig.. har ont även precis när jag klivit upp ur sängen.. då kan jag tänka mig hur du känner dig efter ett 8 timmarpass stående.. :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela