ackadacka

Att amma eller inte?

Publicerad 2010-03-09 14:01:57 i Allmänt

När man besöker sidor för gravida och läser olika artiklar och forum så är det ofta väldigt heta debatter om amning. Ammar man inte så blir man dömd som en dålig mamma direkt. Folk har så himla förutfattade meningar om mammor som inte ammar sina barn. Det hade även jag innan jag verkligen satt mig ner och läste om varför vissa inte ammar. Det behöver inte alltid vara frivilligt. Så länge barnet och du som mamma mår bra så spelar det ingen roll hur man gör. Men jag tycker ändå att man borde försöka.

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2010-03-09 17:13:43

Det finns alltid folk med förutfattade meningar, trist!

Postat av: Nattis

Publicerad 2010-04-22 09:09:34

Jag håller med dej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela