ackadacka

Åsikter..

Publicerad 2010-03-22 08:44:41 i Allmänt

Så fort allmänheten börjar se att man är gravid så får alla så himla mycket åsikter och ingen blir rädd för att säga vad dom tycker om exakt allt. Folk man möter tror att dom kan säga vad fan dom vill och ta på ens mage. Det är inte ok. Det som är konstigt är att dom flesta som säger vad dom tycker och tänker har egna barn. Har inte dom stört sig på detta när dom var garvida? Konstigt!
Det kanske bara är jag som tycker det är oerhört jobbigt när folk säger: "Åh vilken stor mage du har", "Åh vilken liten mage du har", "Du måste amma, det vet du väl?", "Du måste göra si och så". Jag gör vad fan jag vill när min unge har kommit ut. Så det så.
Behåll era åsikter för er själva!

Just det: Idag är det en månad kvar. Tjohooo!! Spännande!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-03-22 09:50:54

Bra där.. känner detsamma som dig.. Man blir trött på att åsikter om hur man ska sköta ett barn osv.. skittråkigt !



Har du passerat 100 än?? JAG HAR! vägde mig i morse... urk :)



Du, kände du av bebis mindre efter vecka 30 än innan?? Alltså som ja, ja känner av bebis lite varje dag.. men inte like mycket som innan vecka 30.. man blir lite orolig..



kram

Postat av: Mrs M

Publicerad 2010-03-22 16:36:35

Hahahaha kika in här ifrån Englas och kan inget annat än att skratta, jorå jag känner igen mig och ändå så är jag så puckad att jag gör det nu själv fast jag försöker hejda mig men det är en så otrolig upplevelse att få sitt första barn och alla har vi olika uppfattning om hur det var och just därför borde vi låta bli allt det du skriver om, för vem vet om just du kommer få samma upplevelse som mig??????



Förlåt åt oss alla puckons vägnar!

Postat av: June

Publicerad 2010-03-24 15:58:38

Vänj dig, det kommer bli ännu värre när ungen är född. Då kommer folk peta på den med sina bacillfingrar och säga ännu mer saker.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela