ackadacka

Sommar..

Publicerad 2010-06-29 21:56:57 i Allmänt

Det är varmt ute. Jag älskar när det regnar på sommaren. Luften blir så frisk. Filippa gillar inte värmen, stackarn. Hon blir svettig och gnällig. Imorgon ska vi hålla oss hemma. Tvätta och ta det lugnt. Mot eftermiddagen blir det storhandling på maxi. :):) Köpte ett par coola solglasögon till snuttan idag, blev en rosa solhatt också med katten Jansson på. Jag har tappat bort hennes vita. Ibland undrar jag hur jag lyckas med allt. Jag längtar till näst vecka för då kommer korten som jag har skickat in på framkallning. Då kan jag scrappa lite igen. Hoppas det kommer en regnig dag nästa vecka så man kan sitta inne och pyssla. Nu smattrar regnet mot rutan. Myyyys!

Kommentarer

Postat av: Millah

Publicerad 2010-07-02 01:27:35

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela