ackadacka

Övertrött..

Publicerad 2010-06-15 01:42:46 i Allmänt

Nu sitter min övertrötta lilla korv i sin babysitter. Ögonen är röda och svullna. Hon vägrar somna men är tröttare än tröttast. Jaja, vad ska man göra? Det blir inget mer bärande eller vyssande den här kvällen. Nu får hon somna av sig själv. Min rygg pallar inte. Dessa perioder av olika beteenden är rätt intressant. Allt är olika från vecka till vecka. Det finns liksom inga mönster. Inga alls. Man vet inte alls hur kvällen kommer sluta. Ska man somna vid 12 eller vid 5? Den ständiga frågan: När ska man få sova och hur länge? Jag är glad att jag inte har väckt henne om nätterna för mat. Hon har alltid sagt till själv eller så vaknar man själv av att brösten är sprängfyllda. =)=) Tur att man bara kan stoppa in tutten i munne på henne, så äter hon.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-06-15 10:41:12

Ja du... det e samma här ! Fast snarare i morse.. han vakna kl 5 o ville ha mat.. sedan satt jag med honom till kl 8.. han vägrade somna om o va allmänt gnällig.. då vart man lite trött... hehe.. tillslut la man honom i sängen och körde in nappen och hoppades på de bästa ler



Jag har nu oxå slutat väcka honom om nätterna för matning.. han får vakna när han vill typ.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela