ackadacka

Vilken bra dag..

Publicerad 2010-01-24 11:04:52 i Allmänt

Idag är det en riktigt bra dag. Räkningarna är betalda och massa pengar är överförda till sparkontot. Snart ska jag ta mig in till stan och köpa mig en randig tröja på polarn och pyret. Det är jag värd! Jag älskar polarn och pyrets kläder. Det har nog att göra med att jag är gravid. =)
Magen växer så det knakar. Jag hoppas det blir lite varmare ute snart för min jacka börjar bli lite liten. 2:a jackan denna säsongen. Det är dyrt att ha en växande mage. Jag tror jag hade mina första sammandragningar igår. Wiiihooo!!!
88 dagar kvar till BF. Jag är så taggad för att föda barn. Det kommer bli så himla häftigt. Barnvagn ska inhandlas om några veckor och trippen till ullared ska snart planeras in. *LÄNGTAR*

Kommentarer

Postat av: emmyg

Publicerad 2010-01-24 11:36:36

ullared är fett :D

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-01-24 19:03:26

haha ja taggad att föda.. Förlåt att jag skratta.. Du kommer nog ångra dig när verkarna sättar i gång. ;) Men sen när det är över är det kul..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela