ackadacka

Söndag..

Publicerad 2010-01-10 11:18:53 i Allmänt

Vad vore en söndag utan att jobba? Pisstråkigt är det men det är dubbelt betalt hela dagen. =) Lite motiverad är jag, för imorgon är jag ledig och då ska vi till barnmorskan. Vi ska mäta bebisens SF mått för första gången. Det är nu lillens kurva börjar. Spännande! Jag väntar ihärdigt på FK beslut om min havandeskapspenning. Jag gissar att dom kommer ringa nästa vecka och tjöta lite. Idag blir det att stå själv i 3½ timma utan att kissa, så nu måste jag sätta igång och peppa mig själv att det inte är så lång tid.

Smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela