ackadacka

Mot vårdcentralen..

Publicerad 2010-01-21 09:31:33 i Allmänt

Idag är jag ledig. Så himla skönt. Jag gick dock upp tidigt för att få en rid hos vårdcentralen. Jag ska vara där kl 10 och dom ska tömma min böld. Aaaahhhhhh!! Jag dör typ bara av att tänka på det. Jag unnar mig pannkakor till frukost. Det känns som att det kommer bli min sista måltid. Om jag överlever detta hemska ingrepp så ska jag ta mig till blåvitt shopen och kolla lite. (tänk om jag inte kommer kunna gå!) Har ett presentkort där nämligen. Jag kanske ska unna mig max till lunch också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela