ackadacka

Bölden..

Publicerad 2010-01-20 17:10:44 i Allmänt

Nu är den snart borta. Den äckliga jävla idoit bölden.

I Lördags upptäckte jag en finne på insdian låret (precis så att jag inte kan se den). Inget mer med det tänkte jag. Ont som fan gjorde det men skit samma. Alla får ju finnar på konstiga ställen plus att jag hela tiden tänker på hur ont det kommer göra att föda barn. Då är ju en finne inget att gnälla över. Dagarna gick och i tisdags kunde jag knappt gå till jobbet. Finnen som nu utvecklats till en böld värkte något fruktansvärt. Jag haltade hem från jobbet och övervägde att ta en taxi hem.
Åkte till gamlestans akutvårdcentral. En sjuksköterska lyste frenetiskt med en ficklampa på mitt lår. Penicillin för 255:- fick jag köpa för att försöka få bort bölden. Den var inte mogen för att spräckas. Och tur var väl det. Sköterskan berättade hur dom skulle göra. Först tömma hela finne/bölden och sen skölja med koksalt-lösning. Fy farao! det gör ont i mig bara av att tänka på det.

Inatt kl tre när jag skulle gå på toa i vanlig ordning. Mörkt och jävligt med halvstängda ögon. (känns som att man kissar på rutin nu om nätterna, man behöver inte vara vaken) Kollar ner i toan. BLOD!! What the fuck tänker jag, kollar mot bölden. Den är öppen. Öppen som en jävla vulkan. Klockan är tre på natten och jag blöder från ett ställe som jag inte ser. Lyfter på magen och försöker kika lite. Torkar och plåstrar om mig med hjälp av spegeln.

Till slut hamnar jag i säng igen. Gissar vem som vaknar till liv och tränar karate? Jo min lilla goskorv i magen. Jag försöker klappa snällt på magen men det hjälpte inte.

I natt vill jag kunna sova!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela