ackadacka

3G eller 3Gs

Publicerad 2010-01-05 14:55:58 i Allmänt

Mitt abonemang på mobilen går ut den 22:e januari. Nu är frågan om jag ska byta upp mig från iPhone 3g till en iPhone 3gs? Är sjukt nöjd med telefonen och jag har betalat ruskigt mycket pengar på dyrt abonemang och förhöjd månadskostnad. Ska jag fortsätta betala massor av pengar och få en lite bättre telefon eller ska jag ha ett billigt abonemang och ha kvar min gamla (som jag är nöjd med)? Det är den stora frågan! Det är nog första gången i världshistorien som jag inte plockar ut en ny mobil 3 månader innan det gamla abonemanget har gått ut (dvs förlänger abonemanget innan det gått ut). Jag är alltså abonemangslös nu. And i like it!
Jag bestämmer alltså helt själv hur mycket jag ska betala varje månad. Innan har jag ju haft det fetaste abonemnaget för att jag inte har brytt mig.

Time will tell!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela