ackadacka

100 dagar kvar..

Publicerad 2010-01-12 15:35:52 i Allmänt

Idag är det 100 dagar kvar till beräknad födsel. Tiden har gått så himla fort. Allt såg bra ut hos barnmorskan ocg vi ska dit om 4 veckor igen. Jag gillar att gå till barnmorskan. Det är lite mysigt på något sätt. Man snackar lite besvär, lyssnar på hjärtat och tar hb värdet. Man får liksom verkligen bekräftat för sig att man är gravid. Det är nästan så att man glömmer av det ibland. Man jobbar ju som vanligt och vardagen ser ju likadan ut som innan. (förutom att det tar längre tid att gå någonstans och att jag inte kan böja mig) Jag vägde mig igår. Jag har gått upp 10KG!!!! Detta är galet. 10kg på 180 dagar.

Nu måste jag vila lite i soffan innan det är dags att möta mamma innan hockeyn. (Jag är så sjukt sugen på mcdonalds paj, MÅSTE ha en sån innan matchen)

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2010-01-15 22:30:27

Hallå, vilken sort e det????? Säg nu! Jag e såååå nyfiken!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela