ackadacka

Snö snö..

Publicerad 2010-02-03 10:28:33 i Allmänt

Jag älskar att sitta inne och kolla ut på snöfallet. Jag tränger bort att jag ska till jobbet om några timmar. Jag kommer antagligen tycka att det är jätte jobbigt men just nu så känns det så skönt att sitta inne och njuta. Jag har röjt igenom lägenheten. Måste ju börja "BOA". Dammsugit, dammat och fixat med blommorna (läs växter). En varm dusch väntar samt lite mer frukost. Blir mätt av ingenting och måste därmed äta frukost 2 ggr. Hur gött som helst. På fredag är det 11 veckor kvar tills lillskrutten kommer. Åhhh.. Jag längtar så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela