ackadacka

Ont i halsen..

Publicerad 2010-02-01 08:43:53 i Allmänt

Fy farao vad ont jag har i halsen. Jag har klarat mig hela vintern utan att bli sjuk eller förkyld. Blir att ta på sig extra mycket kläder och dricka massor av thé och varm choklad. Vädret ute är ju bedrövligt. Gött med snö men jag fasar för att åka in till jobbet. Min största skräck är nämligen att ramla och slå i magen eller bryta något. Om ni skulle se mig gå ute så hade ni garvat. Smyger fram med små små steg. Hahaha!! Det är jag och pensionärerna! Nu blir det frukost och mys i soffan i några timmar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela