ackadacka

Mys..

Publicerad 2010-02-18 11:35:43 i Allmänt

Idag är jag ledig. Underbart! Jag har sovit ut, legat med täcket i soffan och myst och ätit en fet frulle. Snart blir det att umgås med Jenny, Leah, Emilia och Linda. Tjohoooo!! Jag vill att min lilla knodd också ska få vara med. Det är den ju med tanke på att den ligger i min mage. Men jag vill kunna gulla och ta på den. Längtar så mycket!

I eftermiddag ska jag baka solrosbröd, i brist på annat. Det är så himla gött när det luktar nybakat hemma.

Lägger upp några rosa smaskiga plagg från Odd Molly:

Untitled

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela