ackadacka

Låt mig få sova..

Publicerad 2010-02-04 06:59:29 i Allmänt

Idag gick jag upp kl 05.15. Det var liksom ingen idé att sova vidare. Vaknade vid ett första gången av att jag hade värsta krampen i benet, gick och kissade samtidigt. Somnade om lite lätt. Vaknade efter en stund av att jag var torr i munnen och näsan var täppt. Snöt mig, hämtade lypsyl och la mig igen. Vaknade vid 04.45 av att Gurra snarkade så att fönstrena skakade. Knuffade på han och han slutade. I typ 5 minuter, sen började han snarka igen. Gick upp och kissade igen, kollade facebook via telefonen. Blängde argt på Gurra som sov så sött. Tillslut gick jag ut till soffan och la mig. Somnade men vaknade efter 30 min av att Gurra skulle gå upp. Typiskt! Då var det lika bra att gå upp.

Så nu på morgonen har jag börjat med min scrapbook, barnets "om mig"-bok. Har klippt och försökte klistra men hittade inget bra klister så nu sitter jag och kollar på klockan för om  en timma öppnar ica. Då ska jag hänga på låset och köpa ett limstift. Dom kommer inte tro att jag är riktigt klok. Köpa lim kl åtta på morgonen, det är jag och uteliggarna typ. Hahaha!!! Sniff sniff!

Kommentarer

Postat av: Diana

Publicerad 2010-02-04 15:20:37

Irriterande att inte kunna sova när man inget hellre vill!

Ta det lugnt med limsniffandet... satsa på att få det på papperna istället. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela