ackadacka

Jobba..

Publicerad 2010-02-21 09:54:03 i Allmänt

Dags att jobba idag igen då. Gårdagens arbetspass blev dock lite kortare. Stod i en timma på redbergsplatsen och väntade på vagnjäveln. När den första bussen mot stan kom, efter 50 min så stannade den och släppte av folk men ingen fick gå på. Den var knökad av människor. Då kände jag gråten i halsen. Gravid, genomfrusen och ensam. Efter det gick jag hem och drack thé och värmde mig. Jag lyckades ta mig in till stan tillslut, via buss. Dock 2 timmar för sent men bättre sent än aldrig. Jag skulle börjat 8.40 men var på jobbet vid tio. :):)

Mina ljumskar gjorde så jävla ont efter allt pulsande i snön. Sammandragningarna avlöste varandra och jag trodde fan jag skulle avlida. Att vara gravid på vintern är inte att rekomendera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela