ackadacka

Halvfabrikat-människa..

Publicerad 2010-02-04 16:31:48 i Allmänt

Nu har jag för första gången gjort en helt egen brunsås. Jag är rätt förkyld så jag är inte helt hundra på hur den smakar men jag tror den blev bra. Är så himla stolt.
Jag gillar inte att laga mat speciellt mycket. Jag är en sån där halvfabrikat människa. =) Man kan ju inte göra allt själv. Eller hur? Min sambo är en äkta husmor och gör allt från grunden själv. Våra barn kommer ju få det bra, när pappa lagar mat iallafall.
Jag ska unna mig rabarberpaj till efterrätt, med massa vaniljsås. Mmmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela