ackadacka

Bitter..

Publicerad 2010-02-07 19:27:53 i Allmänt

Precis hemkommen från jobbet. Köpte med mig mat från redbergsgrillen. Så himlans gött. Jag är bitter som fan. Bitter för att jag har fått stå själv på jobbet från 13-18.30. Inte äta, inte kissa och inte dricka (kan ju inte gå på toa). Jag har så himla ont i ryggen, övervägde att ta en taxi men kom på att jag inte har råd. Folk som såg mig gå måste trott att jag blivit våldtagen i rumpan eller nåt. Stel som en pinne för att jag har ryggont och konstig gångstil för att jag är rädd att ramla. Jag vill ha vår NU!! Jag vill sluta jobba NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela