ackadacka

Härlig dag..

Publicerad 2010-12-06 19:24:17 i Allmänt

Idag skulle jag och F egentligen åkt till Mölndal. Men när jag vaknade (kl 09.00, tack F!) så var jag så jäkla trött och mosig i huvudet. Blev en promenad till maxi. Jag är glad att jag köpte vinterhjul till vagnen, hade jag haft dom vanliga hjule så hade jag inte kunnat röra mig utomhus. F är väldigt mammig och grinig. Det tar väldigt mycket på orken och framförallt tålamodet. Är helt slut nu. Man måste aktivera henne hela tiden, så vi var ute i solen och åkte pulka i 40 min. F tycker verkligen det är jätte roligt. Katten var med och jagade pulkan. Jag tog massa kort men har ju ingen dator så jag får ladda upp korten senare. Nu blir det halv åtta hos mig! :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela