ackadacka

Fredag..

Publicerad 2010-12-10 10:11:39 i Allmänt

Härliga fredag. Idag blir det pulkaåkning och julfix här hemma. Förhoppningsvis så kommer Gurra hem tidigare från jobbet så vi kan mysa hela dagen här hemma. Eller efter kl 16, för då slutar jobbargubbarna som håller på i badrummet. Imorse satte jag nästan kaffet i halsen när dom stod och berättade snuskisar för varandra. Dom sa flera gånger att man inte fick berätta dessa historier om det var damer/fruntimmer med. Hahaha!! Å där satt jag i köket och lyssnade utan deras vetskap. Det ska bli skönt med helg och några byggfria dagar. Imorgon blir det jobb och julbord. (ska göra några tidsinställda inlägg) Julbordet ska bli riktigt roligt, barnfria över natten är vi också. Härligt härligt! Nä nu drar vi igång dagen här hemma!

Kommentarer

Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 36

Publicerad 2010-12-10 11:06:47

Ja å ena sidan vill jag ha henne här nu nu nu men å andra sidan får hon gärna stanna tills i Januari - men gud vad vi längtar!! :D Kram

Postat av: Nabil

Publicerad 2010-12-10 15:16:47

Lol, jag skall också åka pulka idag!

Postat av: Lizzy

Publicerad 2010-12-10 17:12:42

ha så kul =)

Postat av: Jennie ♥

Publicerad 2010-12-10 21:49:19

ville bara önska dig en trevlig helg :)

kramkram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela