ackadacka

Underbart..

Publicerad 2010-04-20 02:37:31 i Allmänt

Det känns verkligen underbart att vakna kl 02.00 och vara pigg. Eller inte. Har beräknad födsel om 2 dagar!! Det känns som att jag behöver all sömn jag kan få. Tydligen inte. Jag har precis ätit en macka och lite yoggi. Vad ska jag göra nu? Vänta på att Nyhetsmorgon ska börja? Bara 3.5 h kvar. :( Åhhh.. Vill typ gråta av frustration. Jag trodde att jag skulle sova länge imorgon bitti. Var så trött igår kväll så att jag mådde illa. Efter en heldag med Linda och Emilia på IKEA och allum trodde jag att jag skulle behöva vila upp mig rejält. Men det räckte med 4 timmars sömn. Läste på någon sida på nätet att detta är ett sätt för kroppen och förbereda sig inför den kommande nattammningen. Jag hade föredragit att få sova och vila ut mig. Men men nur det som det är. Får väl lägga mig och läsa lite.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-04-20 12:06:18

Usch känner igen mig! Jag somnade inte förrens kl 1 i natt och vaknade igen vid 5 o va hur pigg som helst. Då va det bara att kliva upp :( Men jag somna vid 8 igen som tur är... hatar dessa sömnlösa nätter.. sedan drömmer man om allt knäppt hela tiden.. inatt drömde jag att mina värkar kom hela tiden, men ingen bebbe.. kändes som man hade värkar på riktigt..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela