ackadacka

Söndag = Tråkdag..

Publicerad 2010-04-11 13:03:19 i Allmänt

Söndag var det här. Solen skiner och det är jätte skönt väder ute. Vad roligt att man ska tvätta hela dagen. (11-15) Kanske kan klämma in en promenad mellan tvättningarna.

Jag har inga kläder att ha på mig. Alla byxor är trasiga i grenen och alla klänningar ligger i tvätten. Gissa om jag blev arg när Gurra noterade att det inte var sommar ute när jag tog på mig den enda klänningen som fanns, dvs en sommar klänning. När mitt kära lilla barn har kommit ut så ska jag banta och träna så in i helvete. Nu är jag trött på det här.

Kommentarer

Postat av: MODEINSPIRATION

Publicerad 2010-04-11 16:07:36

Söndagar är verkligen sega...

Postat av: nicole

Publicerad 2010-04-11 21:28:47

fin blogg! har du haft ett bra lov? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela