ackadacka

Laddad..

Publicerad 2010-04-09 08:46:36 i Allmänt

Idag ska jag ta på mig mina bekvämaste skor (kan dock bara ha gurras converse men ändå), äta en banan och ge mig in på baby & barn mässan. Det kommer bli lattjo. Det ska bli fantastiskt roligt. Får se om någon vill sällskapa med mig. Har lagt ut en annons på facebook. =)=)

Jag vaknade med en himlans huvudvärk. Har druckit en latte så förhoppningsvis försvinner det snart. Tänk vad lite kaffe kan göra. Solen skiner och det kommer bli en underbar dag. Jag fasar dock för att jag kommer säcka ihop som en säck potatis av matthet. Gå långsamt är dagens motto.

Jag kommer ju somna som en prinsessa ikväll iallafall, OM jag inte sover middag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela