ackadacka

En tjänst..

Publicerad 2010-04-20 16:35:37 i Allmänt

Detta inlägget skulle jag skrivit för längesen...

Nu är jag trött på att bli uppringd från folks fickor. Blir ofta uppringd när jag ligger och sover eller när jag absolut inte vill bli störd. Och med tanke på att jag ska ha barn i dagarna så behöver jag vila och ro framöver. Inga idiotiska samtal från någons ficka.

När man lägger in mitt nummer blir det oftast under namnet ac. Dvs, jag hamnar överst på telefonlistan. Och knapplås är tydligen något som inte används. För att undvika framtida problem så gör något av följande:

- Radera mitt nummer.
- Byt namn på mig. Skriv typ ann-charlotte, annch osv. INTE AC! (sannolikeheten att hamna överst utan ac är rätt stor om man inte använder dom 3 första bokstäverna i alfabetet)
- Lägg in ett namn med ABC och en siffra som telefonnummer som hamnar innan mig. Så ringer ni någon annanstans när ni glömmer sätta på knapplåset.

Tack för att du gör mitt liv enklare! =)

BTW: Svarar jag inte i telefon framöver så betyder det inte att jag ligger och föder barn. Jag kanske bara är jävligt trött.

(Mina gravidhormoner gör mig arg och frustrerad, ok?)

Kommentarer

Postat av: June

Publicerad 2010-04-20 16:55:12

Haha, så ska det låta.

Postat av: Linda H

Publicerad 2010-04-20 17:27:08

hahaha du e för go=) ses snart!

Postat av: Lina

Publicerad 2010-04-20 22:17:36

känner mig träffad =)=)

Postat av: lina

Publicerad 2010-04-20 22:20:11

känner mig träffad =)=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela