ackadacka

10 dagar..

Publicerad 2010-04-12 09:06:48 i Allmänt

Idag är det 10 dagar kvar till beröknad förlossning. Spännande! Allt är nästan klart. Väskan är packad och rummet är så gott som klart. Ska bara skruva ihop lådorna till byrån. Jag försökte mig på det kl 6 imorse men gav upp. En höggravid ska inte bygga IKEA i morgonrock kl 6 på morgonen heöt enkelt. Jag fick lägga mig på soffan och vila. I Lördags hämtade vi vagnen. Den är så jävla snygg. Jag älskar färgerna och kan knappt bärga mig tills jag får gå ut och gå härliga promenader. Idag kommer min farmor hit och fikar. Det ska bli himlans roligt. Vi kanske tom kan sitta på balkongen. Wiiee!!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-04-12 09:56:40

Lägga till varann på bloglovin??

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-04-12 14:54:06

Oh, jag längtar tills det bara e 10 dagar för mig med :D Hoppas det går bra för dig!!! O hoppas du inte går över tiden :) kram

Postat av: Ellinore Jonsson

Publicerad 2010-04-12 15:11:06

lycka till!

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-04-12 21:02:02

Vilken färg blev det på vagnen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela