ackadacka

Söndag..

Publicerad 2009-09-13 11:01:50 i Allmänt

Bästa dagen i veckan är nog Söndag. Iallafall när man är ledig. Inte för att jag har några planer och antagligen inte kommer göra annat än att ligga på soffan hela dagen men gött är det. Solen skiner och jag får lite ångest för att jag inte orkar ta mig ut. I frysen ligger en B&J´s och i kylen ligger det choklad. =)=) Som gjort för att bara ligga inne och slappa hela dagen. Efter fikan igår gick jag, karin, maria och carro på stan. Blev helt kär i denna söta jackan från Odd Molly:

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2009-09-14 22:35:56

Det va ju bara en liten detalj...

om du kunde få kortare armar... ;)

Annars satt den ju perfa!

Får ta tag i en ny mysig fika nästa vecka... Ni kan ju komma hem till mej på lite hembakat!

nice

Krya på dej oxå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela