ackadacka

Mys-Lördag..

Publicerad 2009-09-26 09:18:40 i Allmänt

Vaknade 08.00 imorse. Det kan bero på att jag somnade vid tio tiden igår.=) Satte mig vid datorn imorse med en kopp varm choklad. Myyyysigt värre! Riktigt ruggigt väder uteoch jag fick riktig höstkänsla i kroppen. Synd att min älsling inte är hemma och kan mysa med mig.

Match idag 18.30. Ronnie skall hyllas och det kommer bli tryck i scandinavium. Innan nersläpp blir det shopping i stan och ribs på Texas longhorn. Mmmm!! Längtar!

Nu ska jag moppa golven och njuta av att det är lördag!

Btw: Min favorit i Frölunda, Freddan har en egen blogg! Gå in och läs NU!

FORZA VF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela