ackadacka

Torsdag..

Publicerad 2009-10-22 09:28:32 i Allmänt

Snart bär det iväg till MVC för att bli vaccinerad mot svinis. Det känns rätt bra nu faktiskt. Det känns som ett säkert kort att vaccinera sig ändå. Linda kommer hit en sväng sen. Lite kaffe och kanske en bulle blir det nog. =)

Frölunda spelar borta idag, hoppas dom vinner. Jag jobbar så jag komemr inte kunna se matchen, men det är rätt ok att jobba ändå. Att jobba 15-20.45 går rätt fort ändå. Imorgon ska jag jobba 9-18, det är den värsta tiden av alla. Stå upp i 8½ jävla timmar. Det suger!

Kommentarer

Postat av: emelie mcd

Publicerad 2009-10-22 12:10:06

Jag tog sprutan igår. Och jag ligger i sängen idag. Armen gör piss ont å mår allmänt skit. Hoppas du inte känner av det som jag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela