ackadacka

Jag kan inte få nog...

Publicerad 2009-11-21 14:18:33 i Allmänt

Jag älskar lussekatter, glögg och allt som har med julen att göra. Nu ligger lussekattsdegen på jäsning (andra baket i år). Jag ska nämligen kolla på hockey och dricka glögg med mig själv sen. Mysigt värre. Ska försöka fixa mina naglar också. Till middag blir det kyckling med pasta. Och en massa mys ikväll, som vanligt.

Till er som inte vet eller räknat ut själva: Ja, jag är gravid!

Min lilla bebis i magen mår utmärkt. Igår kände jag en puff. Häftigt som fan. Jag blev typ rädd och rycker till. =)=) Det är lillens fel att jag fått sån noja på julmat/godis/mys. Man tackar! =) Har ju faktiskt bara gått upp 1.5-2 kg.

Till er nyfikna jävlar, så här ser min gravidetet ut:

Uträkning utgår från dagens datum: Lör 21 nov 2009.
Du är på dag 125 av 280. (44,6%).
Du är i vecka 18.
Du har gått 17 fulla veckor och 5 fulla dagar (v17+5).
Du är i 4:e kalendermånaden.
Du är i 5:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Sön 25 apr 2010
Du har 155 dagar kvar till beräknad förlossning.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-21 15:17:13

Hahahahaha!!!

Grattis..............Är det sant??

Måste ringa 1000000000000000 samtal och berätta.

Älskar dej honeyyy.

Din sympatigravida mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela