ackadacka

Äntligen måndag..

Publicerad 2009-11-16 08:41:32 i Allmänt

Är det inte underbart att vakna 05.30 när man är ledig. Låg i sängen och hade tråkigt till Gurra skulle gå upp. Käkade frukost, degade i soffan med en kopp te och sen gick jag och tränade. =) Perfekt, fast klockan är ju bara 08.40. Har inget inplanerat förän vid 14 tiden. Tills dess blir det att hänga vid datorn gissar jag.

Jag har jobbat hela helgen och tampats med diverse människor till kunder på jobbet. Alltid lika härligt! När jag kom hem från jobbet igår så hade Gurra gjort mys och köpt 12 (!!!!!) Cherry Coke. Tjoho!! Hur svårt är det att inte tycka om han liksom. =)

Kommentarer

Postat av: Viola Stark

Publicerad 2009-11-18 22:39:23

Effektiv morgon! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela