ackadacka

Upptagen!

Publicerad 2009-05-02 10:49:00 i Allmänt

Jag har haft jätte mycket att göra dom här dagarna så jag har inte hunnit blogga. Eller ja, jag har faktiskt inte tänkt på det heller.=) På valborg jobbade jag 6-15, sen grillade vi hemma på gården med nära och kära. Efter några öl och god mat så joabbde jag 22-03 på Donken. Svettigt men rologt som fan. Stog och körde 40 hela tiden. Det var inte igår man gjorde det.
Jag jobbar som fan nu och orkar bara sova, jobba och umgås med Gurra. Imorgon ska jag jobba tidigt. 8.40-15. Efter det kanske det blir glass på Liseberg. Ben&jerrys har öppnat där. Jag och Gurra ÄLSKAR B&J glass så varsitt lisebergskort känns som ett måste. =)

Nä nu måste jag plocka fram fruksosten. Frukost i solen på balkongen. Mmmm!!!

Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela