ackadacka

Tjejigt värre..

Publicerad 2009-05-27 22:02:34 i Allmänt

Idag innan jobbet så målade jag mina naglar ROSA. Nu snackar vi rosa rosa. I like it. Som alla vet så biter jag ju på mina naglar. Tänkte försöka sluta med detta, så nu ska jag ha målade naglar hela tiden. Shit, tufft är det. Vet inte om jag frå ha målade naglar på jobbet, får se om chefen säger något. Hehehe!!

Ikväll blir det fotboll på tv´n och slappa framför datan. Finns det något tråkigare än fotboll? Lite spännande kanske det är idag för att det är final. Men ändå. BORING!! Tur att man har datan. Längtar tills hockeyn börjar.=)

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2009-05-27 22:06:16

Jag biter också på naglarna, men nu förra veckan målade jag naglarna rosa, och har slutat sen dess :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela