ackadacka

Striden!

Publicerad 2009-05-26 23:03:30 i Allmänt

Jag och Gurra brukar lägga oss vid 22 tiden. Nu tycker säkert ni som läser att det låter tidigt men det beror på delvis att man ofta är jätte trött. Väl i sängen så brukar vi prata lite om gamla minnen och så. Vet inte varför men vi pratar alltid om saker som hänt för några månader. Väl efter det och man är så trött så att man har ont i hela kroppen så skall Gurra lägga sig bekvämt. (!!!!!!) Jag vill ligga på mage med mitt som en kokong runt mig. Ingen kall luft får komma in under och jag måste ha en kudde under ena armen. Då börjar det. När man ligger som skönast. STRIDEN!! Gurra lägger sitt ben på mig - Pallar inte tyngden! Gurra lägger sina ISKALLA fötter mot mig - Blir tokig och skriker. Gurra trycker ut mig - Resulterar i att jag trillar ner eller ligger på kanten och vinglar, kom igen sängen är 180cm bred! Ja, såhär fortsätter det i 30-40 min så när klockan är elva så kanske man kan få somna ifred. Såhär är det VARJE dag!



Just nu sitter jag vid datan för jag kan verkligen inte somna. Vi har haft våran strid i sängen men jag ligger bara vaken och glor i taket. Knäppt! Somnade dock i 30 min på soffan förut. Tror det har med saken att göra. Idag cyklade jag till jobbet. 7min in till stan tog det. Wiiiee!! Jag erkänner att jag tog i lite för att kolla hur kort tid det skulle ta så man kanske ska räkna med 12 annars ungefär. Klockan var ju bara 05.40 så det var ju inte mycket trafik precis.
Imorgon blir det storhandling på ica och slappa hela dagen. Ska jobba 15-21 så hela dagen skall spenderas hemma framför datan.=) På kvällen blir det champions league final. Spännande! Bryr mig inte ett skvatt om vilka som vinner men det kan ju vara kul att kolla på, så folköl it is.

Nä nu ska jag försöka sova!

God natt!

Kommentarer

Postat av: The Cat

Publicerad 2009-05-27 11:53:17

Hm.. Känner igen det där delvis. Och kalla fötter är hemskt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela