ackadacka

Ordning & Reda

Publicerad 2009-05-23 09:37:28 i Allmänt

Gick upp 08.00 imorse. Gurra skulle upp tidigt för att spela golf så jag gick också upp då. Planterade om tomatplantorna, måste köpa mer jord och ska snart ner till tvättstugan. Efter tvättstugan ska jag ta en sväng till ungdomshjälpen. Är ju LEDIG idag. Alla räkningar är betalda och klara! Jag är så duktig så. Klappar mig själv på axeln.

Fan vad jag fllippa igår. Jag jobbade 9-18 och vid sex så hade personen som skulle stänga med Helena inte kommit. Inte hela världen egentligen men helena får inte stå själv i butiken då hon arbetsprovjobbar för att hon har vart sjukskriven. Jag sitter och räknar min kassa, då bankar helena på dörren (va fan tänkte jag, då man aldrig brukar banka på dören utan gå in genom dörren eller ringa på klockan). Så jag går ut då springer helena ut i nordstan och skriker:"En snattare". Hahaha!! Hon är så jävla skön! Jag ställermig i kassan och vakterna kommer, dom fick tag på killen men kunde inte gripa honom då han inte hade något på sig. Det enda vakterna kan göra är att porta han från nordstan i 24h. Tjejen som skulle börja kl sex hade "glömt" av att hon skulle jibba. Hur fan kan man glömma att man ska jobba? HALLÅ!!?? Jag blir så trött. Jag skulle kunnat stanna över egntligen  men förra fredagen var det samma sak. Då fick jag stanna till 19.30. INTE så kul en fredag. Jag sa bara tack och hej ochså gick jag. Bråkade lite med en kund innan också. Hahaha! Hon ville hämta ut pengar via western union. Jag förklarade på mcyket tydlig engelska att vi inte har den tjänsten efter kl 17 och att om hon ska komma in imorgon så kan et dröja då detta inte prioriteras av oss. Det står även samma sak vid western union stället men hon vägrade lyssna. Jag drog! Pucko! '

Nu måste jag tvätta och ta på mig något anständigt!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela