ackadacka

Kommentarer

Postat av: Klero

Publicerad 2009-05-27 16:11:20

Jag vet inte vart man hittar dom.



Jag får önska det samma. ;)

Postat av: caroline

Publicerad 2009-05-27 19:44:04

fin blogg . :)

följa varann på bloglovin?

Postat av: Malin Sofia

Publicerad 2009-05-27 20:37:07

Hej! Jag undrar vad du gör den 15 augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på sommarens största bloggfest, som kommer att äga rum på Restaurang Mynchen i Stockholm. 100 bloggare träffas för att äta, dricka, dansa, mingla, knyta nya kontakter....:) 70 platser är redan bokade och de anmälda kommer hittills från Göteborg, Kalmar, Oslo, Skellefteå, Stockholm - you name it. Det skulle vara superkul om du också ville komma. Allt du behöver göra är att mejla mig eller kommentera i min blogg och säga att du vill vara med. Skriv hela ditt namn, din mailadress och bloggadress. Vill du anmäla en vän också gäller samma sak. Festen kostar 470 kronor och då ingår mat, välkomstdrink, vin till maten och inhyrd DJ. Kontonummer finns på min blogg och betalningen ska in senast sista juni. Alkoholfritt och vegetariskt finns att fås om man önskar. Dessutom får alla en läcker goodiebag med sig hem. ;) I min blogg under kategorin Bloggträff finns bilder från festlokalen, delar av gästlistan och ALL info du kan tänkas behöva. Åldergränsen är 18 år. Hör av dig så snabbt du kan om du vill vara med! Kramar, Malin - arrangör.

Postat av: - ● Rebecca ● -

Publicerad 2009-05-27 21:45:18

Nej men ellerhur,någon måtta får d ju va.

Säger jag som har svullat som ett as idag. hahahhah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela