ackadacka

Mysigt med regn!

Publicerad 2009-05-06 10:54:20 i Allmänt

Vaknade vid 10 tiden idag och låg i sängen lite extra. Börjar ju inte förän klockan 3 idag. Nu sitter jag i soffan och dricker varm choklad och myser. Jag tycker det är gött att det regnar. =)
Igår var jag med chridtoffer, sofe och jonas på Haltas och drack några öl. Lite kallt var det för att sitta ute egentligen men vi pinade i oss 2 öl var. Min förkylning är skit jobbig. Snorar och hostar hela tiden. Ska ha på mig långkalsonger tills förkylningen släpper.

Nu blir det frulle och städning här hemma!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-06 22:02:24

Nu måste vi ses snart, saknar dig Ace DVD ! kan du inte jobba snart igen ?

kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-06 22:03:28

Nu måste vi ses snart, saknar dig Ace DVD ! kan du inte jobba snart igen ?

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela