ackadacka

Morgonkaffe..

Publicerad 2009-05-29 10:39:22 i Allmänt

Vad skulle jag göra utan mitt morgonkaffe? Har huvudvärk, är grinig och trött när jag vaknar men så fort jag får en eller två koppar kaffe i mig så mår jag som en kung.=) Konstigt, har kommit nu det senaste!! Kaffet får gärna vara lite extra starkt också. Zoegas forza är goa grejjer.
Idag ska jag möta upp min kärlek på centralen vid halv två tiden. Han kommer hem från skövde. Var ett tag sen jag stod på cenralen och väntade. Gjorde ju alltid det i början av vårt förhållande. Kl 18 varje dag stog jag där och väntade med en latte i handen.=)
Vi ska ta en snabb fika sen ska jag jobba 15-21. Hade hellre åkt med min älskling hem och myst. Men jag var ju faktiskt ledig igår. Nu måste jag duscha och fixa här hemma!

Hej då!

Kommentarer

Postat av: ♥ C h i i b i

Publicerad 2009-05-29 10:42:56

Svar: Tack så mycket! ♥ Allt är bra här också. ^^ Ha en bra dag du med!

Postat av: FYNDA KLÄDER

Publicerad 2009-05-29 16:43:34

FYNDA BILLIGA KLÄDER PÅ MIN BLOGG! ALLT KOSTAR 50 KR. FYNDA FYNDA!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela