ackadacka

Ledig dag!

Publicerad 2009-05-15 15:30:24 i Allmänt

Idag är jag ledig och har inte gjort något speciellt.
Vårdcentralen ringde och sa att jag hade bakterier i min urin. Dvs urinvägsinfektion. Så jag har hämtat ut antibiotika.=) Rettså irriterande faktiskt, då jag hade tänkt köpa en dunk Rosévin för mina sista kronor så att jag kan festa till det lite här hemma i helgen. Det blev en flaska istället. Ska snart hälla upp en rosé-fanta drink. Har inte testat detta ännu, har hört från flera att det ska vara sååå gott. Upp till bevis! Gurra ska laga köttfärslimpa idag. Mmmm!!! Vi hittade en resa till New York idag för 2500:-. Så jävla billigt. Vi överväger att boka fast vill ändå vänta tills semestern och kolla om charter resorna blir billigare. Det är fan dagens i-lands problem.

Nä nu måste jag sluta skriva för jag är törstig!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela