ackadacka

Fuck a-kassan!!

Publicerad 2009-05-11 13:40:53 i Allmänt

Ahhhh!!! Mitt i mina PMS attacker här hemma så får jag för mig att fixa med min a-kassa. Dvs byta förbund från hrf till handels. Det är fan enklare att lägga ett 10.000 bitars pussel. Ringde till HRF dom sa ring till Handels. Ringde Handels och deras personal är utbildning i 4(!!!!) dagar. Va fan!!! Måste ansöka om uträde i HRF samt inträde i Handels. What? Måste dom vara så kompliserade? Hur svårt kan det vara? Och det finns inga blanketter på internet, utan dom måste beställas via telefon. Ja just det, telefontiden är mellan 9-11. Vem fan är ledig då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela