ackadacka

Äntligen måndag?

Publicerad 2009-05-11 10:33:27 i Allmänt

Fy fan för idag. Vaknade tidigt och ringde vårdcentralen. Fick en tid 14.45. Tack för den! Jag måste kissa i en burk innan också. Tur att man har så många urinburkar hemma att kissa i. Övervägde i att kissa i en fryspåsen först men jag får offra en plastburk. Kul att ta emot den på labbet liksom, hahahaha. Kan se deras miner framför mig. Ska jobba 13-20.45 så det passar ju bra att få en tid vid tre, eller inte. Fick ringa jobbet och prioritera min hälsa. Hatar när man ringer samma dag och inte kan jobba, fast å andra sidan så har jag ställt upp utav bara fan. Så det så. Om ingen vill jobba min tid så  måste jag iallafall jobba 16-20.45. Det kan jag leva med. Jag hoppas min mensvärk försvinner. Gör så JÄVLA ont. Varför ska vi kvinnor straffas genom detta? Ja jag ser det som ett straff, vad skulle det annars vara? Nu är jag arg och bitter.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela