ackadacka

Alla känner alla.. eller?

Publicerad 2009-05-14 09:01:30 i Allmänt

Göteborg är inte så stort som man kan tro. Vart man än går så kanner någon igen en eller så har man en gemensam kompis. Sjukt! Sen jag har börjat på Pressbyrån så kommer det nästan in en persin varje dag som frågar om jag har jobbat på Donken. Allt från kickers brudar till äldre. Och jag känner inte igen någon. Läskigt faktiskt! Man tycker ju att man borde känna igen någon men icke.

ALLA KÄNNER APAN MEN APAN KÄNNER INGEN!

Kommentarer

Postat av: Jenilita

Publicerad 2009-05-14 23:25:18

hej gumman! haha det e så jävla sant alla känner alla!! o min kille e ju den där som presis alla känner eller alla känner någon som känner.. Så när vi inte e med varandra o jag typ e ute me någon kompis eller nått vet han alltid exakt va jag ätit drukigt o vilka ja har snackat med hahahahaha, dessutom säger massa hej o frågar efter han fast jag inte vet vilka dom är.. VIsserligen känner jag med mycket folk i gbg men inte riktigt i samma krets som han.. Men nu tycker jag staden e sjukt liten!! det e bara att le och se glad ut haha Bamsekram

Postat av: JEnilita

Publicerad 2009-05-14 23:27:08

Såg att du bode i Lunden! Det gör min brorsa mathias med hehe du ser gbg e litet! KRAMIS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela