ackadacka

Superdag!

Publicerad 2009-03-29 20:13:00 i Allmänt

Vaknade 06.30 imorse. Klockan 07.15 kom brudarna och vi åkte ner till GeKås. Kaffe, ostmackor och saft i bilen var ett måste. Riktigt mysigt. 40 min tidiga var vi men tur var väl det. Tanterna stog och trängdes vid ingången. När vi gick in 09.00 va kön oändligt lång. Tur att vi kom dit i tid. Efter 5 timmar såg vi ljuset. Hahaha! Med vagnarna fulla av tvättmedel, schampoo och krafs sprang vi till BK och käkade. Hade någon stått i vägen.. ja behöver jag berätta. 5 hungriga shopaholics hade gått loss.=) 2500:- fattigare och massa affärer kvar utanför gjorde att vi slängde i oss maten och sprang vidare. Sko-Bo och Martinshop stod på schemat. Sko-Bo hade massa snygga skor men martinshop var en riktig besvikelse. Inga leksaker denna gången. Bättre att beställa från nätet kom vi fram till. När jag kom hem med alla kassarna var det uppackning och seomnade jag i 2½ timma. Ahhhh! Det behövdes. Ikväll blir det film och mys. Väntar på att Gurra ska komma hem från säsongens sista träning. *sorgligt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann-Charlotte

Go och glad tjej från Göteborg. Här hittar du inlägg om allt möjligt. Älskar barnvagnar, mode, barnkläder och inredning.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela